Thursday, June 26, 2008

Rambut baru

Hari ni saya nak jadi model pulak..model sambilan je sebab nak peragakan rambut baru saya nie..hik..hik..sejak ada kak Nia ni, dia suka mendandan rambut saya..mula2 saya rimas kalau orang pegang2 rambut saya..tapi ada sekali tu, tengah seronok bermain, saya tak sedar kak Nia dandan rambut saya..lepas tu saya pergi kat mama..mama puji cantik, abah puji cantik, nenek, cik awin..ramai la..semuanya memuji..saya jadi bertambah seronok tau..heheh..ye la ..sapa yang tak suka dipujikan...

Sejak hari tu, saya suka kalau kak Nia dandan rambut saya..macam2 gaya dia buat..kat bawah ni banyak gambar yang saya sertakan..tengok la ye...


Toncit-toncit..
Cover cun lagi tu..
Hahahah..jangan la pandang-pandang saya..malu la..
lama-lama dah jadi cam ni dah rambut saya..
Pukul 7.30 pagi dah siap-siap mandi..macam ni la aksi saya menagih pujian...ekekeke

Jeng..jeng..jeng
Cakk
Ni gambar pagi tadi..fesyen lain pulak..kira paling baru la nie..khas buat abah tersayang..abah lom tengok akma bersiap lagi dah g keje dah..

No comments: